hektiska lilla jag

Livet rullar framåt i rallyfart just nu. Började min andra praktik på the body shop i måndags och städar dagis på kvällar. Det innebär 12 h jobb. Ibland undrar man hur man hinner med allt. På det har jag även pressat in lite important time med mina vänner. Känns otroligt skönt att man lever livet igen.
Sitter just nu i lunchrummet på body shop och avjnuter en underbar hembakad pizza. På det blir det äppelmunk och en kopp te. Livet leker och jag känner att det här är min tid.
Helgen kommer spenderar med vänner antingen i soffan eller på birger jarl. Me like!
Avslutar med lite härliga bilder från helgen för nu ska jag ut i butiken och ge järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0