Va fan, det är ju inte ens vinter än?!

Tågförseningarna börjar tidigt i år... I Stockholm blev det över en timmes väntan pga fel på loket, och självklart skulle inte tåget från knivsta gå normalt heller. Några "obehöriga" var på spåret och polisen skulle haffa dom innan vi ens fick röra på oss, så blev en timmes väntan där... Har totalt med väntan och resor tillbringat 220 minuter med att sitta och glo på olika tåg idag.När jag hade kunnat gymma och ligga i badet istället. Ha, så jag är inte på topphumör nu direkt. Har precis kommit hem dessutom. Tur att man kan lita på bussarna iaf... Lika bra att jag går och lägger mig innan jag ger mig på någon oskyldig.
Lyckades börja läsa snabba cash iaf under all väntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0